TINJAUAN TERHADAP PENGGUNAAN MEDIA PROMOSI DALAM MENCAPAI TARGET PENJUALAN PADA PUSAT OLEH-OLEH PALEMBANG KERUPUK DAN KEMPLANG ELLEN
Main Author: | TRIA, PUTRI |
---|---|
Format: | Thesis NonPeerReviewed Book |
Bahasa: | eng |
Terbitan: |
, 2015
|
Subjects: | |
Online Access: |
http://eprints.polsri.ac.id/2344/1/cover.pdf http://eprints.polsri.ac.id/2344/2/BAB%20I.pdf http://eprints.polsri.ac.id/2344/3/BAB%20II.pdf http://eprints.polsri.ac.id/2344/4/BAB%20III.pdf http://eprints.polsri.ac.id/2344/5/BAB%20IV.pdf http://eprints.polsri.ac.id/2344/6/BAB%20V.pdf http://eprints.polsri.ac.id/2344/7/DAFTAR%20PUSTAKA.pdf http://eprints.polsri.ac.id/2344/ |