MÉDIA REALIA DINA PANGAJARAN NULIS CARITA PONDOK : Studi Eksperimen ka Siswa Kelas XI SMA Laboratorium Percontohan UPI Taun Ajaran 2019/2020
Daftar Isi:
- Kasang tukang tina ieu panalungtikan nyaéta kurangna minat siswa kana pangajaran nulis carita pondok. Ieu hal bisa katingali tina kurangna kamampuh siswa dina nulis carita pondok. Tujuan tina ieu panalungtikan nyaéta pikeun ngadéskripsikeun 1) kamampuh nulis carita pondok siswa saméméh jeung sabada ngagunakeun Média Realia; 2) kamampuh nulis carita pondok siswa saméméh jeung sabada teu ngagunakeun Média Realia; 3) ningkatna kamampuh nulis carita pondok siswa sabada ngagunakeun Média Réalia; sarta 4) béda anu signifikan antara kamampuh nulis carita pondok nu ngagunakeun Média Realia jeung nu teu ngagunakeun Média Realia. Ieu panalungtikan ngagunakeun pamarekan kuantitatif kalayan ngagunakeun métode ékspérimén murni (True Experimental Design). Hasil tina ieu panalungtikan nyaéta 1) kamampuh nulis carita pondok siswa saméméh ngagunakeun Média Realia asup kategori can mampuh (rata-rata 70, 29; KKM ≥ 75), sabada ngagunakeun Média Realia asup kana kategori mampuh (rata-rata 78,41; KKM ≥ 75); 2) kamampuh nulis carita pondok siswa saméméh teu ngagunakeun Média Realia asup kana kategori can mampuh (rata-rata 64,14 ; KKM ≥ 75), sabada teu ngagunakeun Média Realia asup kana kategori can mampuh (rata-rata 71,28 KKM ≥ 75); 3) Aya ningkatna kamampuh nulis carita pondok siswa saméméh ngagunakeun média Realia (70,29) jeung sabada ngagunakeun média Realia (78,41); 4) ayana béda anu signifikan antara kamampuh nulis carita pondok siswa anu ngagunakeun média Realia sarta kamampuh nulis carita pondok siswa anu teu ngagunakeun média Realia, hartina H0 ditolak sarta Ha ditarima. Jadi, bisa dicindekkeun yén média Realia éféktif dina pangajaran nulis carita pondok. Kecap galeuh: Média Realia, Nulis, Carita Pondok. MEDIA REALIA DALAM PEMBELAJARAN MENULIS CERITA PENDEK (Studi Eksperimen terhadap Siswa Kelas XI SMA Laboratorium Percontohan UPI Taun Ajaran 2019/2020) Refia Mustikaati Sobarudin ABSTRAK Penelitian ini dilatarbelakangi oleh kurangnya minat siswa dalam pembelajaran menulis cerita pendek. Hal ini dapat terlihat dari kurangnya kemampuan siswa dalam menulis cerita pendek. Adapun tujuan dari penelitian ini adalah mendeskripsikan 1) kemampuan menulis cerita pendek siswa sebelum dan sesudah menggunakan Media Realia; 2) kemampuan menulis cerita pendek siswa sebelum dan sesudah tidak menggunakan Media Realia 3) peningakatan kemampuan menulis cerita pendek siswa sebelum dan sesudah menggunakan Media Realia; 4) perbedaan yang signifikan antara kemampuan menulis cerita pendek siswa yang menggunakan Media Realia dan yang tidak menggunakan Media. Penelitian ini menggunakan pendekatan kuantitatif dengan menggunakan metode eksperimen murni (True Experimental Design). Hasil dari penelitian ini adalah 1) kemampuan menulis cerita pendek siswa sebelum menggunakan Media Realia masuk ke dalam kategori belum mampu (rata-rata 70, 29; KKM ≥ 75), sesudah menggunakan media Realia masuk ke dalam kategori mampu (rata-rata 78,41; KKM ≥ 75); 2) kemampuan menulis cerita pendek siswa sebelum tidak menggunakan Media Realia masuk ke dalam kategori belum mampu (rata-rata 64,14 ; KKM ≥ 75), sesudah tidak menggunakan media Realia masuk ke dalam kategori belum mampu (rata-rata 71,28 KKM ≥ 75); 3) Adanya peningakatan kemampuan menulis cerita pendek siswa sebelum menggunakan media Realia (70,29) dan sesudah menggunakan media Realia (78,41); 4) adanya perbedaan yang signifikan antara kemampuan menulis cerita pendek siswa yang menggunakan Media Realia dan tidak menggunakan Media Realia hal ini berarti bahwa H0 ditolah dan Ha diterima. Jadi, dapat disimpulkan bahwa Media Realia efektif dalam pembelajaran menulis cerita pendek. Kata kunci: Media Realia, menulis, cerita pendek. REALIA MEDIA IN LEARNING TO WRITE SHORT STRORIES (Experiment Study of Class XI Students of SMA Laboratorium Percontohan UPI Year 2019/2020) Refia Mustikaati Sobarudin ABSTRACT This research is motivated by the lack of student interest in learning to write short stories. This can be seen from the lack of students' ability to write short stories. The purpose of this study is to describe 1) the ability to write short stories of students before and after using Realia Media; 2) the ability to write short stories of students before and after not using Realia Media 3) improvement in the ability to write short stories of students before and after using Realia Media; 4) a significant difference between the ability to write short stories of students who use Realia Media and those who do not use Media. This research uses a quantitative approach using pure experimental methods (True Experimental Design). The results of this study are 1) the ability to write short stories of students before using Realia Media into the category of not able to (average 70, 29), after using Realia media into the category of able (average 78, 41); 2) the ability to write short stories before students do not use Realia Media into the category of not able to (average 64.14), after not using Realia media into the category of not able to (average 71.28); 3) There is an improvement in the ability to write short stories of students before using Realia media (70.29) and after using Realia media (78.41); 4) there is a significant difference between students' ability to write short stories using Realia Media and not using Realia Media this means that H0 is rejected and Ha is accepted. So, it can be concluded that Realia Media is effective in learning to write short stories. Key Words: Media Realia, writing, short story.