Analisa pemanfaatan social media twitter sebagai medium komunikasi dengan konsumen dalam kegiatan komunikasi pemasaran (studi kasus pada produk yang mengalami percepatan pertumbuhan pemahaman = Analysis on the use of social media (twitter) as a communication medium with consumer in the marketing communications activity (case study on products that experienced swift growth in brand understanding))

Main Authors: Priscila Febriana Carlita, author, Add author: Billy Sarwono, supervisor, Add author: Firman Kurniawan Sujono, supervisor, Add author: Henry Faisal Noor, examiner, Add author: Eduard Lukman, examiner
Format: Masters Bachelors
Terbitan: , 2012
Subjects:
Online Access: https://lib.ui.ac.id/detail?id=20305414

Internet

https://lib.ui.ac.id/detail?id=20305414

Lokasi

Koleksi Repository Skripsi (open) Universitas Indonesia
Gedung Perpustakaan Universitas Indonesia
Institusi Universitas Indonesia
Kota KOTA DEPOK
Provinsi JAWA BARAT
Kontak Butuh informasi lebih lanjut? Hubungi pustakawan institusi ini.