YUSWOHADY, ALIM, I., HERDIANSYAH, I. A., & MADYANI, D. (2014). Marketing to the middle classmuslim: Kenali perubahannya, pahami perilakunya, petakan strateginya (Cet.2.). Jakarta: Gramedia Pustaka Utama.
Chicago Style CitationYUSWOHADY, Ikhwan ALIM, Iryan Ali HERDIANSYAH, and Dewi MADYANI. Marketing to the Middle Classmuslim: Kenali Perubahannya, Pahami Perilakunya, Petakan Strateginya. Cet.2. Jakarta: Gramedia Pustaka Utama, 2014.
MLA CitationYUSWOHADY, Ikhwan ALIM, Iryan Ali HERDIANSYAH, and Dewi MADYANI. Marketing to the Middle Classmuslim: Kenali Perubahannya, Pahami Perilakunya, Petakan Strateginya. Cet.2. Jakarta: Gramedia Pustaka Utama, 2014.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.