JULLY ANDRY YANTO, 1. (2014). THE REPRESENTATION OF POWER IN TEACHER’S SPEECH ACTS IN INDONESIAN LANGUAGE LEARNING OF THE ELEVENTH A GRADE OF SMPN 10 KOTABUMI IN ACADEMIC YEAR 2013/2014 REPRESENTASI KEKUASAAN PADA TINDAK TUTUR GURU DALAM PEMBELAJARAN BAHASA INDONESIA KELAS VIII A SMP NEGERI 10 KOTABUMI TAHUN PELAJARAN 2013/2014.
Chicago Style CitationJULLY ANDRY YANTO, 1223041010. THE REPRESENTATION OF POWER IN TEACHER’S SPEECH ACTS IN INDONESIAN LANGUAGE LEARNING OF THE ELEVENTH A GRADE OF SMPN 10 KOTABUMI IN ACADEMIC YEAR 2013/2014 REPRESENTASI KEKUASAAN PADA TINDAK TUTUR GURU DALAM PEMBELAJARAN BAHASA INDONESIA KELAS VIII A SMP NEGERI 10 KOTABUMI TAHUN PELAJARAN 2013/2014. 2014.
MLA CitationJULLY ANDRY YANTO, 1223041010. THE REPRESENTATION OF POWER IN TEACHER’S SPEECH ACTS IN INDONESIAN LANGUAGE LEARNING OF THE ELEVENTH A GRADE OF SMPN 10 KOTABUMI IN ACADEMIC YEAR 2013/2014 REPRESENTASI KEKUASAAN PADA TINDAK TUTUR GURU DALAM PEMBELAJARAN BAHASA INDONESIA KELAS VIII A SMP NEGERI 10 KOTABUMI TAHUN PELAJARAN 2013/2014. 2014.