Experiental marketing how to get customers to sense, feel, think, act, and relate to your company and brands

Main Author: Schmitt, Bernd
Format: Book
Terbitan: The Free Press , 1999
Subjects:
Online Access: http://layanperpus.kwikkiangie.ac.id//index.php?p=show_detail&id=22681
http://layanperpus.kwikkiangie.ac.id//lib/phpthumb/phpThumb.php?src=../../images/docs/NOCOVER.jpg

Internet

http://layanperpus.kwikkiangie.ac.id//index.php?p=show_detail&id=22681
http://layanperpus.kwikkiangie.ac.id//lib/phpthumb/phpThumb.php?src=../../images/docs/NOCOVER.jpg

Lokasi

Koleksi Katalog Perpustakaan Institut Bisnis dan Informatika Kwik Kian Gie
Gedung Perpustakaan Institut Bisnis dan Informatika Kwik Kian Gie
Institusi Institut Bisnis dan Informatika Kwik Kian Gie
Kota JAKARTA UTARA
Provinsi DKI JAKARTA
Kontak Butuh informasi lebih lanjut? Hubungi pustakawan institusi ini.