APA Citation

Poernomo, D. I. S. H. (2009). ANALISIS PENGARUH PERSEPSI PASIEN TENTANG BAURAN PEMASARAN TERHADAP LOYALITAS PASIEN DI POLIKLINIK RAWAT JALAN RS BAPTIS KEDIRI (Analysis on Influence of Marketing Mix Perception to Patient’s Loyalty in Out Patient Clinic Kediri Baptist Hospital).

Chicago Style Citation

Poernomo, Dewi Ika Sari Hari. ANALISIS PENGARUH PERSEPSI PASIEN TENTANG BAURAN PEMASARAN TERHADAP LOYALITAS PASIEN DI POLIKLINIK RAWAT JALAN RS BAPTIS KEDIRI (Analysis On Influence of Marketing Mix Perception to Patient’s Loyalty in Out Patient Clinic Kediri Baptist Hospital). 2009.

MLA Citation

Poernomo, Dewi Ika Sari Hari. ANALISIS PENGARUH PERSEPSI PASIEN TENTANG BAURAN PEMASARAN TERHADAP LOYALITAS PASIEN DI POLIKLINIK RAWAT JALAN RS BAPTIS KEDIRI (Analysis On Influence of Marketing Mix Perception to Patient’s Loyalty in Out Patient Clinic Kediri Baptist Hospital). 2009.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.