Customer Response Index Analysis and Effectiveness of Social Media Marketing (A Case Study on Buying Behaviour at "Shopee" in Kediri, East Java, Indonesia)
Main Author: | <font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-ali, <font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-ali |
---|---|
Format: | Proceeding PeerReviewed Book |
Bahasa: | eng |
Terbitan: |
, 2016
|
Subjects: | |
Online Access: |
http://repository.unpkediri.ac.id/2569/1/%28Proses%292016_MCSD%202016%20International%20Conference.pdf http://repository.unpkediri.ac.id/2569/ |
Internet
http://repository.unpkediri.ac.id/2569/1/%28Proses%292016_MCSD%202016%20International%20Conference.pdfhttp://repository.unpkediri.ac.id/2569/
Lokasi
Koleksi | Repository Universitas Nusantara PGRI Kediri |
---|---|
Gedung | Lembaga Penelitian dan Pengabdian Kepada Masyarakat |
Institusi | Universitas Nusantara PGRI Kediri |
Kota | KOTA KEDIRI |
Provinsi | JAWA TIMUR |
Kontak | Butuh informasi lebih lanjut? Hubungi pustakawan institusi ini. |